Przypinki na zamówienie to popularny gadżet, który można zamówić w wielu drukarniach lub sklepach online zajmujących się personalizacją gadżetów. Umieszczane są na nich zazwyczaj grafiki związane z działalnością marketingową firmy, logo lub nazwa. Przypinka jest gadżetem jaki może być rozdawany klientom lub kontrahentom w celu zwiększenia rozpoznawalności marki.
Jak zamówić przypinki ze spersonalizowanym nadrukiem?
Aby zamówić przypinki z własnym nadrukiem, zazwyczaj należy wykonać kilka kroków. Przede wszystkim trzeba będzie poinformować producenta o tym, jak dokładnie ma wyglądać zamawiana przypinka i wskazać na czym Ci najbardziej zależy.
Przede wszystkim wybierz rozmiar przypinki – mogą to być małe gadżety (np. do 25 mm) lub większe (np. 50 czy 59 mm). Przygotuj projekt – możesz go stworzyć w programie do projektowania graficznego lub skorzystać z gotowych szablonów dostępnych w drukarni lub sklepie online, które zajmują się produkcją przypinek na zamówienie. Wgraj swój projekt na stronie drukarni. Zazwyczaj jest to gotowy plik z projektem. Wybierz ilość i potwierdź zamówienie. Na końcu musisz określić, ile przypinek chcesz zamówić i dokonać płatności.
Przypinki z własnym nadrukiem są często wykorzystywane jako gadżety reklamowe lub elementy identyfikacyjne (np. na konferencjach, szkoleniach czy imprezach branżowych). Mogą też być popularnymi gadżetami wśród fanów różnych zespołów muzycznych, filmów czy gier komputerowych.
Jak produkowana jest przypinka reklamowa?
Produkcja przypinek reklamowych zazwyczaj składa się z kilku etapów, podczas których wykorzystuje się nowoczesne techniki wykończenia gadżetów reklamowych. Pierwszym z nich jest projektowanie wzoru graficznego. Tworzy go sam klient lub zleca wykonanie firmie tworzącej przypinki na zamówienie. Ta zrobi to oczywiście zgodnie z wymaganiami klienta.
Kolejnym krokiem jest druk grafik oraz ich wycięcie w odpowiednim rozmiarze, co robi się za pomocą wycinarek do papieru lub wykrojników. Jest to narzędzie, które służy do wycinania papierowych kółek we wskazanym kształcie, które później lądują na awersie przypinki. Dzieje się to poprzez zaciśnięcie odpowiednich komponentów do przypinek. Komplet do jednej przypinki składa się z blaszki z agrafką – rewers, gładkiej blaszki – awers, papierowego wydruku i folii zabezpieczającej wykonanej z akrylu. Maszyna do przypinek zaciska ze sobą wszystkie te elementy. Tak w skrócie powstaje nam przypinka z nadrukiem. Po zakończeniu tych etapów produkty są gotowe do wysyłki do klienta. W zależności od ilości zamówionych sztuk, produkcja może trwać od paru dni do nawet kilkunastu.
Przypinka reklamowa to popularny gadżet, który może służyć do różnych celów. Wyroby opatrzone logo firmy, hasłem reklamowym lub nazwą produktu są doskonałym narzędziem do promocji marki. Mogą być też wykorzystane do promocji kampanii społecznych, takich jak walka z chorobami czy promowanie zdrowego stylu życia. Przypinki reklamowe z logo organizacji charytatywnych lub hasłem zachęcającym do pomocy są dobrym sposobem na zbieranie funduszy i zwiększenie świadomości na temat problemów społecznych.